e hënë, 21 maj 2007

PERTANDIS !!!

PERTANDIS - PercayaTanpaPrejudis

Ni blog saya dari sisi yang lain, sisi lain yg mungkin pengunjung blog noumad tdk lihat diblog general saya, juga sisi sisi lain setiap org dan gambaran dan juga cermin bagi kita semua utk mengeroksi diri agar tdk selalu jadi "sampah" bagi dia yg "melihat" dari setiap sudut kehidupan kita, tujuan utama nya adalah utk memperingatkan diri saya dan anda agar senantiasa "akrab" dgn DIA. Sama ada anda Kristen Muslim Buddist atau apa saja .. boleh juga kongsikan atau sekurang2nya walaupun "pegangan" kita tdk sama tp kita boleh kongsikan dan "bahagi"kan bagaimana pegangan kita itu akan tetap kita genggam dan kenapa kita menjadikannya sebagai salah satu prinsip kita dalam menjalani kehidupan ..

Dan pastinya banyak mengundang spekulasi apabila saya juga punyai blog "general" yg kelihatan menjadi "seteru" bagi blog saya yg ini tetapi bagi saya Kita "percaya" tidak perlu jalani hidup dgn "kaku" .. tidak boleh ini tidak boleh itu selagi ianya berada pada landasan yg di"sah"kan oleh apa yg kita pegang ( bible ) .. dan ya saya juga tdk lari dari hidup dlm "dosa" setiap hari kita melakukan yg tdk disenangi dan menyakiti DIA tp ya dgn wujudnya kesedaran dan blog ini saya harap SAYA dan ANDA boleh mengubah apa yang mustahil bagi manusia sebab bagi DIA tdk ada benda yang terlalu "besar" utk tdk dapat ditanggani malah dlm kamus DIA tdk ada perkataan MUSTAHIL .. so selamat berkongsi bagian sisi kita yg memberkati, blog ini utk anda bukan utk saya sendiri.. malah saya bawakan forum saya yg tdk banyak diketahui oleh anda2 terutama yg non-kristen .. saya jadikannya utk tatapan publik mulai hari ini .. biar apa jua pandangan dan berkat yg kamu ada. boleh lah kongsikan bersama d dlm forum ini ..

Shalom dan selamat bergumbiraaaaaaaaaaaa yehaaaa

Nuk ka komente: